Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
 
Nie pamiętam hasła   -   Rejestracja







Serwery
[PL/EN] Polski Serwer LCS-DM DM/FR/RP 155.133.27.25:9999
[PL/EN] Polski Serwer VC-DM DM/FR 155.133.27.25:9998

Menu
Ogólnie
Regulamin Strony
Administracja
Historia
Stara Strona
Discord
Kanał na YouTube
Czat LU-DM

VC-MP / GTA VC

Download VC-MP
Backup (pliki zapasowe)
Strona Projektu

LCS-DM

Regulamin Serwera
Informacje o LCS-DM
Postęp prac
Lista wnętrz
Poradniki

VC-DM

Regulamin Serwera
Informacje o VC-DM

LU / GTA III

Download LU
Backup (pliki zapasowe)
Strona Projektu

Zaprzyjaźnione Projekty

Desert Storm Clan
Kącik NC
Vice Club
Wrzosowisko

Statystyki
» Użytkownicy: 156
» Najnowszy użytkownik: xGrzesieq
» Wątków na forum: 491
» Postów na forum: 3,773

Pełne statystyki

Użytkownicy online
Aktualnie jest 5 użytkowników online.
» 1 Użytkownik(ów) | 4 Gość(i)
Xenon

Ostatnie wątki
Pochwal się swoją nową gr...
Ostatni post: Piterus
Wczoraj, 06:04 PM
» Odpowiedzi: 20
» Wyświetleń: 342
Turniej Drag
Ostatni post: Piterus
10-15-2017, 12:00 PM
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 70
Wycinki chatu z VC-DM/LCS...
Ostatni post: Piterus
10-14-2017, 07:02 PM
» Odpowiedzi: 57
» Wyświetleń: 3,179
[VC-DM] Zarabianie cashu
Ostatni post: Piterus
10-14-2017, 01:16 PM
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 25
Oceń muzykę!
Ostatni post: Cement
10-03-2017, 07:10 PM
» Odpowiedzi: 396
» Wyświetleń: 44,807

 
Shoutbox

« Archiwum

Video Tak było 3 lata temu
Napisane przez: rww - 09-22-2017, 09:26 AM - Forum: Ogłoszenia - Odpowiedzi (6)

Chciałbym przypomnieć, że LU-DM tak na dobre zaczęło istnieć dokładnie jakoś 3 lata temu. Epizod z majem 2014 był krótki, serwer był też bardzo niestabilny, a potem przez parę miesięcy nie było hosta. Dopiero we wrześniu 2014 wszystko zaczęło się układać na nowo, na jesień tamtego roku doszło kilku graczy, niektórzy nadal zaglądają na tą stronę. Aktualnie jest jak jest, ale może wkrótce się poprawi sytuacja i będzie już tylko lepiej ;)









Możliwe że w najbliższym czasie VC-DM dostanie większą aktualizację. Na razie walczę z obiektami, będzie trochę inaczej niż dotychczas, ale więcej na ten temat wkrótce.

//rww


  Wrześniowy Event
Napisane przez: Waluta - 09-03-2017, 10:50 PM - Forum: Ogłoszenia - Brak odpowiedzi

Dziś w naszej społeczności, na serwerze hostowanym przez Xenona odbył się "Wrześniowy Event" kończący wakacje i rozpoczynający sezon jesienno-zimowy. Zjawili się Waluta, Cement, Vandi, Jabu, Xenon, Piterus, Kunio, Seed, Szachu, Moris, Rww, Damian oraz _dAm - frekwencja więc dopisała.

Zaczęliśmy od "Triatlonu", który polegał na pokonaniu wyznaczonej wcześniej na radarze trasy - dobiegnięciu do jachtu Corteza z okolic Ocean Drive, następnie dopłynięciu do doków specjalnie podstawionymi łódkami, przybycia do Downtown oraz zakończenia konkurencji na jednym z mostów nieopodal kancelarii Kena Rosemberga. Zawody wygrał Cement, zaraz za nim na metę dojechał Vandi, a następnie Xenon - gratulacje. Większość stawki utopiła się w Ocean Bay Marina. Później przenieśliśmy się na arenę /sl, znanej z rozgrywanego niegdyś Stubby League, gdzie rozegraliśmy standardowe CW miedzy teamem Piterusa (Haitians), a teamem Kunia (Vercetti Gang). Drużyna Kunia całkowicie zdominowała mecz, co z resztą mówi sam wynik - 8:0 dla Vercetti Gang.

Później zorganizowaliśmy zabawę w odgadywanie nazwy samochodów: wyglądało to tak, że Waluta respił pojazdy, a pozostali odgadywali ich nazwy, niestety nie wyłoniliśmy żadnego zwycięzcy, ponieważ było nas trochę dużo i eliminacje trwałby zapewne do teraz. Następną rywalizacją była tzw. walizka, która była ukryta gdzieś na terenie Downtown, a dokładnie na tyłach Ammu-Nation - walizkę odnalazł Moris. Na samym końcu wykorzystaliśmy jeden z dachów by rozegrać sumo, które zakończyło się remisem Cementa oraz Xenona.

Zabawa była niezwykle udana. Oby na kolejnym spotkaniu frekwencja była równie wysoka.

[Obrazek: 2017-09-0_qhwanrh.png] [Obrazek: 2017-09-0_qhwanrr.png] [Obrazek: 2017-09-0_qhwanrx.png] [Obrazek: 2017-09-0_qhwanrn.png][Obrazek: 2017-09-0_qhwqshq.png]

~Waluta



Yo, tu Piterus, trochę ja od siebie. Event wyszedł naprawdę spoko, szczególnie wyścig z customowym radarem to było naprawdę coś - nie spotkałem się z tym wcześniej w VC:MP. Odgadywanie pojazdów to też coś w sumie nowego. Szkoda, że nie wyłoniliśmy zwycięzcy. Dowiedzielibyśmy się kto ma największą wiedzę i najszybsze palce w Vice City. Cieszy również frekwencja, oby jak najczęściej była podobna taka w przyszłości.

Na koniec Eventu VandiPL zapowiedział swoje odejście od VC:MP, niemniej będzie z nami w grze jeszcze miesiąc (poza nią mam nadzieję, że dłużej) i 30 września poprowadzi kolejny Event. Więcej informacji na ten temat bliżej tej daty. Przy okazji na stanowisko moderatora wraca Waluta. Witamy ponownie.

Chwilowo nie wiadomo jak będzie wyglądać w najbliższym czasie sytuacja z serwerami, bo wiele wskazuje na to, że host we Francji na Cloudwards będzie niemożliwy, a co nam po jakiś orientalnych miejscach zamiast tego. Niemniej będziemy myśleć jak tę sprawę jak najszybciej rozwiązać. Zobaczymy.

Aktualizacja 04.09.2017 15.15: Może jednak będzie serwer u nich we Francji z trochę wcześniejszą bazą.
Aktualizacja 12.09.2017: Już działa - więcej info wkrótce.


~Piterus


  Zbliża się wrzesień...
Napisane przez: Piterus - 08-28-2017, 07:37 PM - Forum: Ogłoszenia - Odpowiedzi (5)

...kończy się lato, a wraz z nim wakacje. Oczywiście nie dla wszystkich - studenci mają jeszcze miesiąc, a niektórych nawet i to ominęło, bo już znacznie inaczej działa ich kalendarz. Wbrew pozorom był to dość ciężki okres dla naszej społeczności. Zbiegł się z różnymi zawirowaniami stąd aktywność może nie była taka jakiej mogło się oczekiwać. Przejdźmy jednak do chwili obecnej.

Wczoraj zakończył się Racing Cup organizowany przez Vandiego. Ogólnie czasowo odbył się on z pewnym poślizgiem, niemniej udało się nam ukończyć wszystkie zaplanowane wyścigi. Towarzyszyły im niemałe emocje, bo i przeciwności było niestety co niemiara - mówię tu głównie o lagach, bo reszta wynikała raczej z różnych, nieprzewidzianych zdarzeń losowych. Może inaczej - dobrze było też mieć trochę szczęścia podczas tego turnieju, jeśli się chciało zająć jakąś wyższą lokatę. Całość wygrał Cement, który na przestrzeni wszystkich wyścigów wypracował sobie naprawdę mocną pozycję i wybronił się jako najlepszy kierowca w społeczności. Miejsce drugie zajął Szachu (fajnie, że wróciłeś z nieaktywności), a trzecie miejsce zająłem ja - Piterus. Po szczegóły zapraszam do tematów Vandiego na forum - wkrótce powinny się pojawić tam wszystkie niezbędne informacje. Dla samego Vandiego ślę z tego miejsca oczywiście oficjalnie podziękowania, bo odwalił naprawdę kawał dobrej roboty.

Jeśli chodzi o najbliższe turnieje to być może następne w kolejce będzie Liberty City Games 2017 organizowane przez Genesisa - czy faktycznie, czas pokaże. Na grudzień planuję kolejną edycję Stubby League, ale do tego to jeszcze dużo czasu, więc nic pewnego. Możliwe, że w międzyczasie uda się zorganizować też jakiś większy event - w sumie dawno nie było. Jakby ktoś miał jakieś inne pomysły i chciałby się podjąć ich realizacji to zapraszam do współpracy.

Wgl zaktualizowałem trochę temat z historią LU-DM. Jak ktoś ma jeszcze jakieś sugestie co tam trzeba dodać to pisać. Zachęcam również do udzielania się na pomoc - jak już w sumie gdzieś pisałem, macie praktycznie wolną rękę w tworzeniu tematów. Niech forum to stanie się ostroją tej społeczności, niech żyje i służy wam do czegokolwiek tam sobie wymyślicie.



Dziś z ciekawości wbiłem na stronę moro (ta, mam dostęp) i przeglądając moje stare wpisy pomyślałem, czemu by nie odnieść się do nich z pewnej już perspektywy czasu. Postaram się polecieć jakoś bardziej chronologicznie.

Cytat:- Deweloperzy VCMP i LU (Liberty Unleashed) nawiązali ze sobą obustronną współpracę odnoście prowadzonych przez siebie projektów. Zarówno jedni jaki i drudzy mają dostęp do kodu źródłowego prowadzonych wzajemnie tytułów, dzielą się doświadczeniami i czynnie poprawiają crashe co na pewno przyspiesza pracę nad wprowadzeniem nowszych wersji klientów. Fani obydwu tytułów czekają z niecierpliwością. Ja piszę się na to i to xD

3 sierpień 2013

Ta, jasne :D Dziś o ile VC:MP żyje sobie całkiem nieźle (ostatni update 7 czerwca, w chwili pisania wpisu nawet 162 osób online, wow!) i można powiedzieć, że wyszła z tamtego okresu w miarę obronną ręką, tak nie można powiedzieć tego samego o LU. Ostatnia poprawka 14 czerwca 2016 (wycofująca wsparcie dla systemu XP) praktycznie dobiła tylko tamtejszą społeczność - 7 osób online w momencie pisania to i tak jakiś ewenement i wyjątkowo dobry wynik. Ogólnie LU zaliczyło potężny regres. W pewnym momencie mieliśmy z tamtym multi naprawdę niezłe nadzieje, w końcu był tam także nasz serwer i całkiem nieźle sobie radził, ba, według niektórych był to złoty okres naszej społeczności. Dziś już raczej mało kto chciałby tam wrócić, a grę tam traktuje się jedynie w kategoriach ciekawostki.

Cytat:Wrzesień - czas powrotów do szkół, uczelni, pracy i innych zajęć z wakacyjnego urlopu. Wszystko to od nowa musi wejść w swój rytm jak to zawsze o tej porze roku.

Na pewno wydarzeniem jesieni w świecie gier będzie wydanie GTA V (Przypominam 17 września). Co róż dostajemy nowe informacje na temat tej gry, jesteśmy zasypywani różnymi nowymi screenami/trailerami. Martwi mnie jedynie rozbieżność wersji do kupienia za różne ceny i tak np: wersja ze sterowcem jest już droższa od standardowej, wersja z poprawionymi umiejętnościami głównych postaci jeszcze bardziej, z dodatkową mapką, czapką, szalikiem etc. i tak można w koło tylko po to, by gierka generowała jak największy zysk z gadżetów lub dodatków w grze. Czy to dobre dla przeciętnego gracza ? Na razie sprawdzą to tylko gracze konsol, na wersję PC przyjdzie nam jeszcze poczekać. Mimo że świat realny to nie Vice City ale podobnie jak tam nakręca go biznes.

wrzesień 03 2013

Nie wiem skąd wziąłem te info o różnych wersjach, bo różnica była jedynie na starej i nowej generacji, tak w sumie trafiłem z tematem DLC. Co prawda dotyczy to jedynie GTA Online, ale jednak. Na dziś dzień, te parę lat później, GTA V nadal się świetnie trzyma i nic nie wskazuje by w najbliższym czasie miało się to zmienić.

Cytat:Ostatnimi czasy powrotowi serwera moro public towarzyszyły naprawdę skrajne emocje. Na początku października, kiedy to jeden z graczy zadeklarował opłatę na rok była wielka radość z powrotu, potem irytujące czekanie, które trwało około miesiąca, w końcu złość, bo opłata okazała się fiaskiem. I pewnie ten nastrój utrzymywał by się nadal, gdyby nie pewien teleinformatyk, który okazał się wybawieniem z całej tej sytuacji.

październik 03 2013

:DD

Cytat:Ogólnie chciałbym wyróżnić i pochwalić eXe^ i rwwpl za to, że mimo serwera offline grają także na innych serwerach i są gotowi zagrać w każdej chwili gdy tego potrzeba. Najlepszym przykładem był dzisiejszy minisparing z klanem PS (w składzie z Madmaxem, Mariu22Sem i Maxverem), który wygraliśmy 10-4. Gratki dla nas :> CW było nieoficjalne także wynik nie wędruje do tabeli.

maj 28 2014

Szkoda że sytuacja klanowa w Polsce wygląda obecnie jak wygląda. Na dobrą sprawę nie ma obecnie już żadnego polskiego klanu. Osobiście pocieszam się, że u nas istnieje coś takiego jak LU-DM Team, czyli nasza społeczność, która śmiało można traktować się jako coś w rodzaju klanu pod względem relacji i ogólnie wspólnego grania w internecie. Wszystkich oczywiście zapraszamy - im więcej nas tym lepiej.


Cytat:To prawda, że w obecnej wersji możemy nawalić innowacji o jakich się nam nie śniło, ale wbrew pozorom nie wszyscy je tak znów wykorzystują, a nawet jeśli to zwykle raczej ze smakiem (albo tylko ja na takie wbijam). Serwerów z inną mapką niż standardowa masz ile? Dwa? Trzy? Raczej nie więcej.
VC:MP 0.4 to dalej to samo multi tylko mocno przypudrowane i albo mówimy spoko i gramy czym jest albo nie. Też narzekałem, wiem, ale co to da? Każdy ma przecież wybór czy chce grać i jednak spora część gra. Aby tylko społeczność była - reszta to znacznie mniejszy problem.

wrzesień 17 2016

Osobiście załapałem się na moment, kiedy pojawiły się pierwsze publiczne poważne testy 0.4 w okolicach tam 2012/13 roku i naprawdę różne były oczekiwania wtedy względem mitycznej wersji. Szczerze, nie byłem do niej przekonany także i ja - głównie dlatego, że mi najzwyczajniej nie działała jak powinna. Dziś już jednak nie podchodzę do tego tak emocjonalnie. Z czasem, gdy 0.4 stało się już standardem, a 0.3 zostało wyłączone, ludzie po prostu grają w to co mają. W sumie mogę jedynie powielić powyższy komentarz - z jakiegoś powodu nadal tu jesteśmy. Najważniejsze żeby dalej istniała społeczność, a na czym przyjdzie nam grać to już tam drugorzędna kwestia.



Mam świadomość tego, że nie będziemy cały czas grać w VC:MP, że niektórym własna droga z tym multi się już powoli rozjeżdża. Wiele osób będzie pisało w tym roku matury, stąd wiem sam po sobie, że może być to ciężki okres do grania, później też nie wiadomo jak to wyjdzie. Chciałbym jednak żeby ten kontakt między graczami nadal był, czy to tu czy gdzieś indziej, w innych grach powiedzmy czy na jakiś komunikatorach. Oczywiście liczę, że cały czas trzonem będzie jednak to multi - będę się starał, żeby chociaż najprostszy serwer cały czas stał, chociaż te VC:DM, żeby można było wbić od czasu do czasu, bo wydaje mi się, że czeka nas jeszcze niejedno większe spotkanie w słonecznym Vice City czy też w brudnym Liberty City. A może niektórzy spotkają się w Los Santos? A może jeszcze gdzieś indziej? Kto wie.

Pozdrawiam.

[Obrazek: DpxRW.png]

[Obrazek: 5ZlRN9z.png]

[Obrazek: XJCs0D.png]

[Obrazek: vsRVM6Yju.jpg]




Brick Staunton Battle
Napisane przez: Genesis - 07-12-2017, 02:54 PM - Forum: Ogłoszenia - Odpowiedzi (3)

[Obrazek: DjuFOmW.png]

Dziękuję uczestnikom za dobrą zabawę oraz Rww za sprawy organizacyjne.










.Genesis


  Aktualizacja LCS-DM i VC-DM (12-06-2017)
Napisane przez: rww - 06-12-2017, 02:44 PM - Forum: Ogłoszenia - Odpowiedzi (3)

Dzisiaj w chwili czasu postanowiłem zrobić niewielką aktualizację LCS-DM oraz drobną poprawkę na VC-DM.

LCS-DM:

  • Wodny transport - /ferry.
  • Teleportowanie się łódką lub Skimmerem na /ferry będzie teleportowało do wody (wcześniej teleportowało na parking).
  • Wjechanie w checkpointy jest sprawdzane w evencie onCheckpointEntered (wcześniej było sprawdzane co sekunde w funkcji Second, były błędy z checkpointami i nie łapało, ale już widzę że naprawili to). Na razie dotyczy to tylko naprawy pojazdów w Pay 'n' Spray, brudnego cygana, dragu i transportów. Dodam że będzie o wiele szybciej wyłapywało wjechanie w punkt. I na czacie nie będzie spamu w przypadku naprawy pojazdu u lakiernika.
  • Zlikwidowanie jednego ostrzeżenia w logach dot. pliku .mp3
  • Czas w górnym prawym rogu ekranu jest odczytywany z danego komputera (tak jak było na LU-DM). Koniec problemów z czasem letnim/zimowym ; )
  • Liczba zabójstw do Masterpiece w /stats.

VC-DM:
  • Poprawka IP teleportu na LCS-DM.